Благодійна допомога для дитячого садочка
     Карантин та режим надзвичайної ситуації стали поштовхом для поширення благодійництва. Деякі компанії роздають безкоштовно маски, безконтактні термометри, рукавички.
     Не стоять осторонь благодійники дошкільного навчального закладу (ясел-садка)№3. Громадська організація «Інвалідів Рівненщини «Позиція», керівник Александропуло Борис Анатолійович, надали благодійну допомогу на суму 2961.40 грн, а саме:
     Термометр безконтактний – 1633грн
    Антисептик – 1328,4грн (6.2л)
    ТОВ «Волинь-Торг Рівне», директор Борисюк Ольга Михайлівна, передали для використання термометр безконтактний на суму 1730 грн.
    ФОП Сизова Юлія Вікторівна надала благодійну допомогу у вигляді засобів індивідуального захисту на суму 800грн, а саме:
     Антисептик – 530грн (3,7л)
     Рукавички одноразові – 270грн (200шт).
     ПП Бецан О.С надав благодійну допомогу на суму 1020 грн:
     рукавички одноразові - 300 грн (100шт)
     маски одноразові - 420 (50шт)
    антисептик – 300грн (2л)
     Адміністрація та колектив дошкільного закладу вдячні благодійникам за надані засоби індивідуального захисту.




Доки вихованці дитсадка на карантині, працівники — готуються до відкриття.
     Під час карантину в нашому дошкільному навчальному закладі (яслах-садку)№3 робота не припинялася ні на день.
     Всі працівники закладу своїми силами зробили поточний ремонт у всіх вікових групах , кабінетах , музичному і спортивному залах, харчоблоці та коридорах. Робота штату педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу під час карантину була побудована таким чином, що були зайняті усі. Вихователі разом з методистом працювали дистанційно з дітьми і надалі займаються педагогічною діяльністю та самоосвітою.
     Зараз продовжується робота по благоустрою та озелененню території дитячого садка, художньому оформленню коридорів та груп. Працівники не забувають про красу, яка милує око - наші клумби. Хоча погодні умови вносять свої корективи, але квіти на клумбах щодня радують нас.





Для вихователів дошкільних закладів
     МОН та UNICEF Ukraine рекомендують матеріали для вихователів, які можна використати у роботі з дітьми дошкільного віку:
     Матеріали про те, як говорити про коронавірус із маленькими дітьми:
     Брошура
     Відео
     Вебінар для вихователів
     Серія коротких мультфільмів про правила особистої гігієни, зокрема про миття рук, умивання, миття посуду
     Поради для батьків та вихователів “Як зменшити стрес та тривожність у дітей дошкільного віку”




Як безпечно повернути дітей в садок після карантину
     Карантин рано чи пізно закінчиться, і малеча знову відправиться в садок. Для більшості почнеться новий період адаптації. Особливо це стосується дітей, які тільки недавно перед закриттям почали відвідувати дитячий сад. Тих, хто прекрасно проводив час з батьками і зовсім не хоче знову з ними розлучатися на цілий день.
     - Погана новина - період адаптації до садка після карантину, навіть у тих, хто ходить до садочку вже тривалий час, неминучий. (Як і у дорослих - після повернення на роботу).
     - Хороша новина - цей період буде не таким довгим і не таким виявленим, як той, який ви вже з дитиною проживали.
     Отже, пора знову починати гру в дитячий садок, а для цього варто почитати книжку «Я сьогодні йду в садок», де етапи підготовки описані по розділах: - роздягання, прощання, ігри з дітьми (ділитися - не ділитися іграшками), туалет, їжа, тиха година, прогулянки і правила, свята - і нагадувати про це дитині. А потім програвати теми в будь-яких рольових іграх з будь-якими іграшками.
     Нам важливо пам'ятати:
     Повертатися в звичний режим дня уже зараз. Режим дня - це не тільки про тілесність, відпочинок, це і про відчуття кордонів, безпека, правила.
     З дітьми важливо «мріяти». Давай помріємо, як ти збираєшся в садок. Ти що хочеш вдягти (і все це можна «відігравати»), а яку іграшку візьмеш? А якою дорогою ми підемо? І в уяві «пройдіться» до садочка ...
     Будь ласка, пам'ятайте, що після тривалого карантину дітям складно з нами розлучатися. Важливо в перший день забрати дитину трохи раніше. Ідеально, якщо в садку підготуються до зустрічі і зроблять свято (з заготовленим плакатом), розвісять фотографії дітей (дитина, коли приходить в групу і бачить там своє фото - відчуває себе вже інтегрованим «в середу», відчуває безпеку), добре, якщо в групі вже були до карантину придумані «традиції» - свої рукостискання, свої «секретні слова», якщо ні - саме час їх придумати.
     Чудово створювати нові традиції, як в сім'ях, так і в групах. У молодшій школі і в садках варто починати день з пісеньки, яку можна супроводжувати «руханкою» - «Сонце підіймається, серце зігрівається, прокидається земля. З нею Я ». А на прощання - «Ясне сонечко сідає. У Віконце заглядає. Час додому нам збіратісь. Обійматісь і прощатись». Коли ми співаємо разом - це не просто синхронізація, це важливий досвід близькості. Нагадуємо дитині, що є «правило трусиків». Що є інтимні частини тіла. І про те, що є іграшки їх особисті - якими вони не зобов'язані ділитися, якщо не хочуть, але можуть грати разом з іншими. Є чужі іграшки - які ми беремо тільки з дозволу. є іграшки загальні - якими ми граємо разом, домовляючись про загальну грі. Дітям важливо буде дати гарантію, що ми за ними прийдемо.
     І пам'ятаймо, що дитина поруч з нами може вести себе гірше, ніж в садку. Це точно не тому, що ми погані батьки, а як раз навпаки!
     Матеріали С.Ройз, джерело: https://www.moirebenok.ua




Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину
     У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання коронавірусної хвороби доводимо до відма лист Міністерства освіти і науки України від 23.04.2020 № 1/9-219 «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину».




Віртуальна платформа емоційної підтримки з протидії COVID-19
     В Україні запрацювала Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії COVID-19 https://moncenter.eduhub.in.ua
     В рамках цього проєкту Ви можете абсолютно безкоштовно отримати емоційну підтримку, психологічну допомогу та онлайн навчання під час карантину, спричиненого пандемією коронавірусу.




До відома!
     З метою підвищення обізнаності населення з питаннь запобігання поширенню коронавірусної інфекції, на виконання листа Міністерства охорони здоров’я України від 03.03.2020 року № 26-04/6285/2-20, надаємо посилання на інформаційні матеріали: https://cloud.phc.org.ua/index.php/s/FAMjobntmo6QeWZ




Тиждень безпеки дитини в дитячому садку он-лайн
     Тиждень безпеки дитини є формою систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, ередбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу. Тиждень безпеки в ДНЗ щорічно організовують задля набуття й поглиблення теоретичних знань і практичних навичок безпечної поведінки у дітей. Цього річ він пройшов з 26 по30 квітня в умовах карантину он-лайн. Навчання дошкільнят безпечної поведінки не обмежувалося лише засвоєнням ними норм і правил. Педагоги закладу спрямували свою роботу на впровадження свідомої обачності у малят, формування навичок орієнтування та швидкого реагування за надзвичайних ситуацій.
     В умовах карантину особливо важливо психологічно підготувати дітей належно поводитися у разі повідомлення про небезпеку, зокрема: адекватно сприймати інформацію, не панікувати уважно слухати накази дорослих виконувати практичні дії.
     Батьки не мають бути осторонь заходів Тижня безпеки дитини. Тому перед педагогічними колективами дошкільних закладів постало завдання — зацікавити батьків, зробити їх однодумцями. З одного боку, це складно через звичайну зайнятість батьків, але, з іншого боку, дорослим завжди цікаво, що відбувається в дитсадку, поки вони на роботі. Тому , організовуючи дистанційне навчання, проводили індивідуальні бесіди з безпеки життєдіяльності дітей , батькам пропонували переглянути вдома з дитиною мультфільми про безпечну поведінку і обговорити ситуації, зображені в них, і пропонували виготовити з дітьми аплікації та вироби з пластиліну, малювали малюнки та вчили вірші.




Щодо окремих питань організації освітнього процесу у ДНЗ(яслах-садку)№3 під час карантину
     Згідно з частиною першою статті 26 Закону України Про освіту» osvita.ua/legislation/law/2232, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 16 березня 2020 року № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19», відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 24 квітня 2020 року № 063/4948 «Щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти під час карантину», з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) та виконання Освітньої програми закладу у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок)№3 запроваджується гнучкий (дистанційний) режим роботи педагогів закладу. Всі вихователі, асистенти вихователів, інструктори з фізкультури, керівники музичні, керівники гуртків здійснюють організаційно-педагогічну, методичну, наукову роботу , проводять навчальні заняття он-лайн через веб-сервіси , керуючись ресурсом «Вчимося і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти», створеного МОН України за посиланням http://mon-covid19.info/dytiachi-sadky . В дошкільному закладі налагоджено тісну взаємодію із батьками вихованців: розробляються рекомендації та проводяться консультації щодо освітньої діяльності вдома.




Як батькам провести тривалий час удома з дитиною так, аби ніхто не нудьгував і не дратувався?
     Це залежить зокрема від того, чи вміє дитина організовувати власну діяльність. Дитині дошкільного віку це набагато складніше, ніж школяру. Як батьки можуть допомогти дошкільнику? Як організувати свій день. Поняття «самоорганізація» означає раціональну й усвідомлену організацію своєї діяльності. Якщо йдеться про дитину — чи може вона без зовнішнього контролю, допомоги і стимуляції з боку дорослого організовувати свою діяльність і досягати поставлених цілей. Розвиток самоорганізації пов’язаний із формуванням у дитини в старшому дошкільному віці важливого психічного новоутворення — довільності психічних процесів. На цьому етапі дитина набуває змогу: сприймати та розуміти завдання; планувати свою діяльність; здійснювати самоконтроль діяльності та самооцінку. «Стартовим майданчиком» для становлення самоорганізації є самостійність дитини. Психологічні консультації для батьків дошкільників Як проявляється самостійність . Самостійність зароджується на межі першого і другого років життя, коли у малюків з’являється потужне бажання пізнавати навколишній світ. Перші самостійні дії поступово удосконалюються і ускладнюються під час ігор, занять, спілкування. Показником розвитку самостійності дитини є результативність дій. При цьому постійний контроль з боку дорослого не бажаний — він може призвести до розвитку у дитини безвольності, безвідповідальності, лінощів, інфантилізму.




Індивідуальні форми роботи з батьками вихованців: які бувають і як організувати
     Що можуть зробити дорослі. Насамперед дорослі мають пам’ятати, що обсяг самостійних дій дитини поступово збільшується. Відтак допомогу потрібно зменшувати. Навіть якщо дитині потрібно набагато більше часу на виконання дії власноруч, ніж це зробили би дорослі — необхідно стримати власну нетерплячку і дати їй цей час. Тим паче, що під час «карантинного» перебування вдома це можна собі дозволити. У деяких сім’ях дитину довго вважають маленькою і цим блокують розвиток її самостійності. Такі діти звикають до надмірної опіки, у дитячому садку і початковій школі почуваються безпорадними та самотніми. Проте у підлітковому віці батьки починають вимагати від цих дітей прояву самостійності. Але ж ця якість не може сформуватися сама собою! Якщо допомагати дитині й схвалювати проявлену нею ініціативу, то у її діях скоро проявиться важливий компонент самостійності — цілеспрямованість. Її ознаками є захоплення справою, прагнення отримати не будь-який, а саме бажаний результат. Цілеспрямованість проявляється і у прагненні копіювати дії дорослих (прати білизну, як мама, забивати цвях, як тато, тощо). Про це важливо знати .




Як організувати карантин
     Не всі батьки охоче підтримують прояви дитячої самостійності, вважаючи їх обтяжливими, або й небезпечними. Утім не варто припиняти самостійну діяльність дитини чи перемикати її увагу. Лише якщо дитина вдалася до дій, небезпечних для себе чи оточення, її треба зупинити. Якщо ви підтримуєте ініціативу малюка, у нього формуватимуться такі риси: посидючість наполегливість організованість. Важливо, що невдача для дитини, яку підтримують, не стає приводом відмовитися від задуманого. Навпаки, це підштовхує подвоїти зусилля і за необхідності звернутися по допомогу до дорослого. При цьому дитина може одразу відмовитися від допомоги, щойно відчує, що може впоратися сама. Батькам варто дотримуватися декількох правил: дати змогу дитині переживати власний досвід успішних самостійних дій і досягнення бажаного результату. Для цього організуйте сприятливе середовище, пропонуйте дитині різні варіанти дій у межах дозволеного; визначити ліміт дозволеного: що, коли і де можна робити; оцінювати позитивно діяльність дитини, її результати, а головне — зусилля, які доклала дитина до досягнення бажаного результату. Це заохочуватиме дитину повторювати досвід у подальшій діяльності. Яку діяльність запропонувати дошкільнику?
     Ігрова. Гра завжди бажана для дитини. Вона створює позитивне емоційне тло, на якому всі психічні процеси протікають активно. Ігрова діяльність сприяє і розвитку в дитини навичок, необхідних для самообслуговування й надання допомоги дорослим. Наприклад, у різних сюжетно-рольових іграх дитина має змогу багаторазово моделювати й закріплювати послідовність прибирання, прання, одягання, прийому їжі, одягання й роздягання (ляльки) тощо.
     Трудова. У дошкільників є бажання самостійно діяти з предметами зі «світу дорослих» — мити посуд, накривати на стіл, підмітати тощо. Тож малюкам неодмінно слід давати посильні трудові доручення. Для дітей це спосіб самоствердження, втілення своїх бажань і можливостей. У старшому дошкільному віці у дітей з’являється почуття відповідальності за свою роботу, а також новий мотив діяльності — зробити для інших. Дитина проявляє ініціативу, у неї з’являється об’єктивна самооцінка. У цей період діти навчаються працювати разом, розподіляти між собою обов’язки, домовлятися, здійснювати дії так, щоб інший міг їх успішно продовжувати. Залучати дітей до побутової праці важливо, бо під час такої діяльності між дитиною і дорослим встановлюються стосунки реальної взаємодопомоги, координації дій, розподілу обов’язків. Зароджуючись у дошкільному віці, ці стосунки розвиваються й надалі.
     Художньо-продуктивна діяльність. У різних видах художньо-продуктивної діяльності формується незалежність дитини від дорослого, прагнення до пошуку адекватних засобів самовираження. Дошкільники мають змогу втілити свої задуми та реалізувати творчі здібності




Шановні батьки!
     Пропонуємо вам декілька порад щодо організації навчання та відпочинку дітей під час карантину:
     • Ранок нехай починається як зазвичай у робочі дні. Організуйте сніданок, вранішні гігієнічні процедури, ранкову гімнастику. Це дисциплінує дитину і вас.
     • Плануйте день разом із дітьми. Розподіляйте час таким чином, щоб робота ( виконання завдань і вправ) та відпочинок були в співвідношенні 30 хв. занять /20хв. відпочинку. Обов'язково слідкуйте, щоб діти не залишалися надовго без активного відпочинку.
     • Учіть дітей плануванню: на аркуші паперу записуйте обов'язкові справи, які треба виконати, а також розробіть спеціальну систему заохочення. Нехай діти пишаються своїми виконаними справами.
     • Слідкуйте за графіком освітнього процесу, не допускайте відставання, адже надолужити прогаяне буде важче.
     • Допоможіть вашій дитині, якщо у неї щось не виходить, підтримайте.
     • Хваліть дітей за виконану роботу. Діти завжди націлені на конкретний результат.
     • Провітрюйте кімнату, створіть умови для активного руху: нехай діти рухаються під музику, танцюють, роблять гімнастичні вправи, дихальну гімнастику.
     • Дозволяйте у визначений час спілкування онлайн. Лист або дзвінок другу та вихователю стане в нагоді. Приємне спілкування й корисна порада допоможуть вирішити будь-яке завдання.
     • Пам'ятайте, що вихователі завжди готові поспілкуватися з вами та вашими дітьми в різний спосіб, надати консультацію чи практичну допомогу.
     • Звертайте увагу на домашні завдання як навчальний інструмент до самостійності, а не покарання.
     Дякуємо і бажаємо здоров’я!




Сторінка керівника гуртка англійська мова
     Урок № 1 КОЛЬОРИ Скачать
     Урок № 2 ОДЯГ Скачать




Підвищеня фахової майстерності педагогів дошкільного закладу
     Реалізація теми семінару «Використання мнемотехніки у освітній роботі з дітьми дошкільного віку» відбулася на базі ДНЗ(ясла-садок)№3 Корецької міської ради 29 січня 2020 року. У семінарі взяли участь 25 педагогів дошкільного закладу та 18 педагогів-дошкільників району.
     Учасників семінару привітала вихователь-методист Панченко Раїса Юріївна, яка ознайомила присутніх з планом семінару , який складався з двох блоків: теоретичного та практичного.
     Педагоги мали можливість ознайомитись з історією виникнення мнемотехніки та переглянули презентацію «Методи та прийоми мнемотехніки та етапи їх впровадження в ДНЗ» .
     Під час практичного блоку педагоги застосували отримані знання: розгадували казки та вірші за допомогою мнемо таблиць, складали піктограми дитячих вірші та приказок.
     На закінчення семінару педагоги висловили свої думки з приводу проблеми семінару. У підсумку відмітили високу результативність та практичність проведеного заходу. Учасникам семінару запропоновано матеріали для використання у подальшій роботі.





Про встановлення батьківської плати за харчування дітей в ДНЗ(яслах-садку)№3 Корецької міської ради в 2019 році
     Згідно п.5 ст.35 Закону України «Про дошкільну освіту» (зі змінами), п.2.2 та п.2.9. Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах, затвердженого наказом МОН від 21.11.2012 р. № 667 та рішення сесії Корецької міської ради № 1392 від 12.12.2019 року «Про встановлення батьківської плати за харчування дітей у ДНЗ (яслах-садку)№3 на 2020 рік»
     • встановлено з 01 січня 2020 року батьківську плату за харчування дітей протягом року в розмірі 65 відсотків від вартості харчування на день.
     • встановлено батьківську плату за харчування дітей пільгових категорій:
     - Від плати за харчування дітей відповідно до Закону «Про дошкільну освіту» звільняються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях , сукупний дохід на кожного члена сім’ї за попередній квартал з урахуванням індексу зростання цін не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який встановлюється Законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у дошкільних навчальних закладах.
     - Від плати за харчування звільняються батьки:
     - дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;
     - дітей працівників органів внутрішніх справ та військовослужбовців, які загинули під час виконання службових обов’язків;
     - дітей-інвалідів і дітей батьків інвалідів 1 та 11 групи;
     - дітей батьків учасників бойових дій;
     - дітей, які є внутрішньо переміщеними особами згідно Закону України від 21.1.2014р. № 1706 «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб».
     - Розмір плати зменшується на 50 відсотків для батьків, у сім’ях яких троє і більше дітей.
     - Звільнити батьків, які є учасниками антитерористичної операції, операції об’єднаних сил, від плати за харчування дітей у ДНЗ(яслах-садку)№3 на період проведення АТО, ООС. Підставою для надання даної пільги вважати витяг з наказу відповідного командира (начальника) або довідки, виданої відповідними уповноваженими органами, про відрядження особового складу самостійно або у складі підрозділу (частини) для участі в АТО, ООС.
     Батькам пільгових категорій дітей подати заяви та підтверджуючі документи. За виявлені недостовірності документів, що дають право батькам на звільнення або зменшення розміру плати за харчування дітей в дошкільних навчальних закладах, батьки сплачують за весь період, протягом якого були звільнені від плати або зменшено її розмір. Батьки сплачують лише за дні відвідування дитиною ДНЗ.




Зимові свята на гостині у дітлахів

    Феєрія андріївських вечорниць, відвідин Святого Миколая, новоріччя, святість різдвяного вечора - для кожного з нас одні з найяскравіших, найтепліших спогадів дитинства. Осяяні чарівним світлом незабутніх дитячих вражень, вони й сьогодні підносять нас над плином повсякденності, повертаючи в чудовий світ, де панують незрівнянні аромати ялинки й мандаринів, таємничо шарудять обгортки від цукерок і солодко щемить у грудях від очікування сюрпризів. Прихід Святого Миколая та Новий рік – час подарунків, сюрпризів, загальних веселощів, коли довкола панує добра магія і казка. Діти нетерпляче очікують на ці свята і зустрічають їх з надзвичайним захопленням.
     Колектив садочку кожного року турбується про те, щоб серія зимових свят для малечі були справжнім дивом, наповнювали душу особливим піднесенням .





Дошкільний навчальний заклад(ясла-садок)№3 Корецької міської ради приєднався до всеукраїнського флешмобу «Українська хустка».
    
    





В дошкільному закладі відбулася педагогічна рада
     Педагогічна рада є дорадчим органом, створеним для вирішення основних питань діяльності освітнього закладу. Цього разу, 29 листопада 2019 року, відбулося засідання педради на тему «Сенсорне виховання дошкільників – засіб всебічного розвитку». Розпочала засідання завідувач закладу Гомонюк Н.М, яка розповіла про виконання рішень попередньої педради та окреслила низку питань для розгляду й висвітлення доповідачами відповідно до порядку денного.
     З питання « Сенсорне виховання в дошкільному навчальному закладі » виступила вихователь-методист Панченко Р.Ю. Педагоги мали змогу переглянути слайд-презентацію по даній темі.
     На окремих аспектах використання інноваційних технологій зупинилася вихователь-методист Панченко Р.Ю та запропонувала для перегляду та обговорення відео-презентацію «Використання технології Марії Монтессорі в роботі з дітьми»
     З окремих питань виступили вихователі закладу., які звернули увагу присутніх на організацію сенсорного простору освітнього середовища.
     Педагоги закладу обмінялися досвідом освітньої роботи з питання сенсорного виховання та презентували методичні посібники виготовлені власноруч.
     Педагогічною радою також були розглянуті питання атестації та курсової підготовки педагогічних працівників у 2019/2020 н. р.
     Прийняті на педраді рішення відповідали основним вимогам Базового компоненту дошкільної освіти, що базується на принципах компетентнісного підходу до освітньої діяльності.





Раді бачити!
     З 15 липня 2019 року було відновлено роботу дошкільного закладу після проведення ремонтних робіт та надання відпусток працівникам .
     Літо є найбільш сприятливим періодом для укріплення здоров’я, загартування та всебічного розвитку дітей. Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного навчального закладу педагоги визначили завдання роботи на літо та проводять відповідну освітню роботу, яка полягає у забезпеченні оздоровлення, збереження життя дітей та організації активної, змістовної, різноманітної та цікавої для них діяльності, під час якої формується дитячий колектив, засвоюються правила та виховуються позитивні навички культурної поведінки, накопичуються уявлення про навколишній світ та оточуюче середовище.
     А ще ми набираємо нових чотири групи дітей: три групи ясельного віку та одна – молодшого дошкільного віку. Бажаємо всім діткам і батькам гарної адаптації.





Випускний у дитячому садочку - це веселе свято із присмаком суму!
    
     У травні святкують випускні вечори не лише школярі, але й маленькі дошкільнята – вчорашні малюки, а в майбутньому – першокласники. Красиво і не менш урочисто пройшли випускні ранки у нашому дитсадку . Перший бал у житті, згодом будуть інші, але цей перший бал "Прощання із дитинством" у маленьких сердечках залишиться назавжди. Цього року садочок покидають 96 вихованців.
     Урочиста, яскрава зала, чарівні дівчатка у гарних сукнях, елегантні хлопчики, схвильовані батьки та вихователі. На обличчях дітей - усмішки. Вони так чекали та готувались до цього дня, чи не найвидатнішої події у їхньому житті. І ось перші звуки прощального вальсу, яскраві таночки, веселі пісні, а сум огортає душу. Сльозинки котяться по обличчях вихователів і батьків, а діти наївно та щиро посміхаються їм у відповідь. У своїх віршах маленькі випускники прославляли садочок, прощалися з улюбленими іграшками, висловлювали свої мрії на майбутнє, дякували усім працівникам за щиру турботу. Слова вдячності малята висловили тим, хто протягом кількох років допомагав їм пізнавати світ, рости вихованими, здоровими і чуйними, тим, хто піклувався і дбав про них . Навіть через багато-багато років малята пам’ятатимуть і перші казочки, і прогулянки, і свята в садочку, і перші незграбні літери, написані власноруч під дбайливим поглядом вихователів, і смачну кухню, і чисте подвір’я, і уроки музики…
     Дітки були нагороджені дипломами випускника дошкільного навчального закладу .
     Свято минуло швидко, а попереду у випускників та їх батьків відповідальний період – підготовка до школи. Успіхів вам, дітки, а батькам терпіння і мудрості!





ДЕНЬ ВИШИВАНКИ
    
     У третій четвер травня українці вже традиційно святкують День вишиванки. Цей День не є офіційним, але відзначають його не тільки в Україні, але й за її межами – українці та всі прихильні до нас та до нашої культури люди.
     Акція бере початок з ініціативи студентської молоді факультету історії, політології та міжнародних відносин Чернівецького університету імені Юрія Федьковича. У 2006 році вони запропонували один день року присвятити українській вишитій сорочці. Можна сказати, що свято існувало й відзначалося у вузькому колі, але у 2014 році воно вийшло не тільки за межі гуртка свідомого українського студентства, але й за межі самої України.
     Українська вишиванка, нарівні з українською писанкою, є одним із яскравих символів української культури. До того ж, одягаючи вишиту сорочку, демонструєш не тільки її красу й унікальність, але й засвідчуєш свою приналежність до віковічної української культурної традиції.
     У нашому дошкільному закладі(яслах-садку)№3 Корецької міської ради вже стало традицією відмічати День вишиванки гарними настроєм, веселими флешмобами та обов’язково красивими вишиванками у дітей та дорослих. Дякуємо батькам вихованців за підтримку в цій прекрасній справі.





Як у дошкільному закладі святкували Великдень
     ВЕЛИКДЕНЬ – одне з найвизначніших народних Свят, яке впродовж багатьох тисячоліть займає на території України серед календарних свят наших предків одне з найпочесніших місць. Витоки цього Свята сягають глибини не віків, а тисячоліть. Кожен народ, кожна нація відзначає це свято по-різному. Пасха - це початок чогось нового і чистого. усвідомлення того, що відбулося колись на планеті велике диво. Пасха для дітей - це перш за все, знайомство з історією та традиціями.
     Кожен вихователь нашого дошкільного закладу вчить традицій святкування "Великодня" наших дошкільників. В кожній віковій групі вихователі провели тематичні заняття «Гарна писанка у мене…». Діти вчили вірші, складали навипередки розрізані на декілька частин картонні шаблони писанок, прикрашали їх пластиліном, розписували намальовані на папері яйця, робили аплікації. . У кожного отрималась писанка – неповторна дитяча фантазія. Виставку робіт, яка вже стала щорічною, разом з малятами готували вихователі та батьки. Родини наших вихованців також розмальовували писанки, робили дряпанки, оздоблювали яєчка мозаїкою та аплікацією. Просто очі від розмаїття розбігаються!
     Окрасою інтер’єру дошкільного закладу було велике пасхальне яйце , прикрашене різнокольоровими стрічками, та прикрашені писанками гілочки, біля яких із задоволенням фотографувались як діти так і дорослі.
     Працівниками закладу була проведена акція «Прикрасимо наше місто до Великодня», під час якої діти приносили писанки, виготовлені разом з батьками. Педагоги закладу виготовили пасхальні деревця та композицію «Великодній зайчик».
     Метою всієї проведеної роботи стало розкриття змісту святкування Великодня, примноження традицій українського народу.





Тиждень безпеки у дошкільному закладі
     Серед актуальних завдань, які вирішує сьогодні дошкільний заклад, чільне місце належить проблемам виховання у дошкільників основ безпеки життєдіяльності. Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку повинна забезпечити необхідний рівень знань дитини для безпечного перебування в навколишньому середовищі та вироблення в неї елементарних, доступних віку норм поведінки у надзвичайних ситуаціях.
     Згідно річного плану роботи з 15 по 19 квітня в ДНЗ(яслах-садку)№3 Корецької міської ради проходив Тиждень безпеки дитини та День цивільного захисту.
     Метою проведення «Тижня безпеки» є поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я під час небезпечних ситуацій.
     Робота закладу з питань безпеки ведеться з усіма учасниками навчально-виховного процесу: з вихованцями дитячого садка, з їх батьками та працівниками закладу. Педагогами закладу проведена низка заходів : проведені тематичні заняття у всіх вікових групах «Маленькі пішоходи», «Подорожуємо автобусом», «Вогонь ворог – вогонь друг», тематична розвага «Твоє здоров’я в твоїх руках». Дошкільнята залюбки приймали участь у рухливих іграх «Автомобіль та пішоходи», «Пожежники на навчанні», у іграх-естафетах «Яка команда швидше загасить вогонь». Цікавою для дітей та працівників була зустріч з працівниками рятувальної служби, які показали пожежний інвентар та засоби пожежогасіння, продемонстрували прийоми роботи на них. З великим захватом діти сідали в до пожежну машину, мали змогу включити аварійний сигнал.
     Для персоналу підготовлені консультації «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дорослих та дітей», ігрові тренінги «Чи знаємо ми дорожні знаки», «Сигнал: Увага всім!». Для батьків вихованців підготовлені інформаційні повідомлення «Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій», «Перша медична допомога». 19 квітня було проведено День цивільного захисту та практичний тренінг по евакуації «Увага! Тривога!», на якому було відпрацьовано навички евакуації під час пожежі. Методичну допомогу у проведенні заходів до Дня цивільного захисту надав майстер виробничого навчання науково методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності в Рівненській області Ясенчук Володимир Павлович.





Проведення свята Стрітення в дошкільному закладі
     15 лютого 2019 року в дошкільному закладі (ясла-садок)№3 відбулося завершення зимового циклу свят святом Стрітення. Музичні керівники Корнійчук О.А та Антонюк О.В підготували цікавий сценарій, виготовили костюми для героїв дійства, розучили пісні та танці.
     Господиня свята розповіла про те, як з давніх давен люди вірили, що на Стрітення, обов’язково, має «змагатися зима з весною». В цей день вони зустрічаються, і хто переможе - тому до кінця місяця і господарювати. Вихователі Шкадь С.С та Михасик С.М , які виконували ролі зими та весни, організовували з дітьми середніх та старших груп музичне дійство, під час якого діти демонстрували свою вокальні навички у виконанні гаївок, танцювальні вміння. Пригадали ведучі ще про один звичай – змагання зими і весни у перетягуванні каната. Господиня свята розповіла про звичай випікання пташок «жайворонків». Люди вірили, що птахи на своїх крилах приносять з далекого краю Весну, проганяють холодну Зиму. По завершенню свята діти вийшли на майданчики і закликали весну.





КОЛЕКТИВНИЙ ПЕРЕГЛЯД ЗАНЯТТЯ
     Колективний перегляд різних видів діяльності в дошкільному навчальному закладі є однією з форм роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників з різним рівнем освіти, стажем педагогічної діяльності.
     14 лютого 2019 року у старшій групі «Дзвіночок» відбувся колективний перегляд фізкультурного заняття на тему "Як чинити, щоб менше хворіти?", яке проводила інструктор з фізкультури Якимчук Т.Ф. На відкритий показ заняття були запрошені завідувач, вихователь-методист, молоді вихователі-початківці, досвідчені вихователі-наставники. Заняття проведене з дотриманням методичних рекомендацій до проведення фізкультурних занять у ДНЗ з активним використанням інтерактивних методів роботи з дітьми. Вихованці групи показали достатній рівень практичних навичок з проблеми збереження та зміцнення власного здоров'я.





Екологічна акція "Годівничка для птахів"
     Птахи! Їх можна побачити і почути скрізь: у парках, скверах, садах, лісах, на полях, біля водойм, у містах і селах, або просто на вулиці.
     Птахи — це пісня і політ. Це голоси наших лісів, полів. Гір та пустель. Їхні пісні звучать на Землі цілий рік. Їхні голоси ми чуємо вдень і вночі.
     Птахи — частина природи, без них її краса була б неповною.
     Птахи — вірні наші помічники, захисники лісів, полів, садів.
     Тому птахів треба охороняти й берегти. Про них треба піклуватися і допомагати у скрутні хвилини. 
     Зима – найскладніший період у житті птахів. Не так холод, як голод дуже дошкуляє тим, що залишилися зимувати. Тож саме вони потребують найбільшої допомоги. Справжнім подарунком для пернатих стали наші годівнички. 





Від екології природи – до екології душі
     У сучасному світі проблеми екологічного середовища набули першорядного значення. Тому особливо гостро постало завдання більш широкого екологічного виховання та освіти всього населення. Первісне значення при цьому має надаватися екологічного виховання та освіти дітей дошкільного віку.
     Ознайомлення дошкільнят з природою - це засіб утворення в їхній свідомості реалістичних знань про навколишню природу, заснованих на чуттєвому досвіді і вихованні правильного ставлення до неї.
     Однією з умов реалізації системи екологічної освіти в ДНЗ є правильна організація та екологізація розвиваючої предметної середовища, яка повинна сприяти розвитку дитини в цілому.  У нормативних документах (Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні, освітніх програмах), у методичних рекомендаціях до програм, у численних науково-методичних посібниках дається низка порад щодо створення еколого-розвивального середовища в ЗДО та його наповнення. Так і ми намагаємося створити в своєму дошкільному закладу всі необхідні умови для проведення системної роботи.
     Відповідно річного плану ДНЗ на 2018/2019 навчальний рік 7 грудня 2018 року було проведено педагогічну раду на тему: «Від екології природи – до екології душі». Порядок денний:
1. Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників на сучасному етапі (доповідач вихователь-методист Панченко Р.Ю.);
2. Аналіз стану роботи з екологічного виховання в ДНЗ (довідка тематичної перевірки) (доповідач завідувач Гомонюк Н.М.);
3. Огляд-конкурс на кращу презентацію розвиваючих ігор з екологічного виховання .
     В своїй доповіді «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників на сучасному етапі» вихователь-методист Панченко Р.Ю звернула увагу, що проблема формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі є досить актуальною, адже реалії нашого життя підтверджують, що у значної частини населення нашої країни ще не сформовано еколого-доцільну поведінку. Відмітила, що основи світогляду особистості закладаються у дошкільному дитинстві, тому виховання відповідального ставлення до неї саме в дошкільному віці має величезне значення і є невід’ємною складовою освітнього процесу в ДНЗ. Також звернула увагу на основні завдання педагогів при ознайомленні дітей з природнім довкіллям відповідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти України.
     Раїса Юріївна ознайомила вихователів з досвідом роботи «Формування екологічного світорозуміння дошкільників через пошуково-дослідницьку діяльність» з використанням слайд-презентації, де розкрила родзинки досвіду по організації пошуково-дослідницької діяльності з дітьми дошкільного віку з використанням методів і прийомів ТРВЗ (метод особистої аналогії, метод синектики, метод каталога й асоціацій, метод «Мозкового штурму», метод моделювання за допомогою маленьких чоловічків, метод фокальних об’єктів, метод «Біном фантазії», метод фантограм). Також надала вихователям методичні рекомендації по організації та проведенні дослідів, а також по організації та проведенні пошуково-дослідницької діяльності в ДНЗ та вдома.
     Завідувач Гомонюк Н.М проаналізувала результати тематичної перевірки по організації та проведення екологічного виховання в дошкільній установі . Відмітила стан розвивального середовища для формування екологічної компетентності дошкільнят, сучасні методи і прийоми, які використовують педагоги під час навчально-виховного процесу, проведення інтерактивних форм роботи з батьками з екологічного виховання.
     В кінці проведення педагогічної ради проведено огляд-конкурс презентації вихователями розвиваючих ігор з екологічного виховання.
     Проведена педрада сприяла розумінню сутності і змісту головних ідей екологічного виховання дітей дошкільного віку.





Майстер-клас вихователя Прищепи З.В
    
     У закладі розпочато колективний перегляд відкритих занять у рамках атестації педагогів. Педагоги, що атестуються у цьому році, із задоволенням діляться досвідом та своїми педагогічними «родзинками» зі своїми колегами. Вихователі  із задоволенням застосовують у роботі з вихованцями нові прийоми та інноваційні технології, що сприяють покращенню рівня освітнього процесу у закладі.
     5 грудня 2018 було проведено майстер-клас вихователя Прищепи З.В. Тема відкритого заняття «Подорож Краплинки» була розкрита вихователем у ході пошуково-дослідної діяльності, перегляді слайд-презентації, тематичної розповіді вихователя та розповідання віршів дітьми.
     «Заняття було цікаве, пізнавальне та проведено на високому рівні» - відмітила головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту Шуляк Н.Є.
     Вихователі закладу з задоволенням переглянули заняття та збагатили багаж своїх знань цікавими педагогічними «родзинками».





ПОСАДИ ДЕРЕВЦЕ
     Кажуть, що людина за своє життя повинна посадити дерево, побудувати будинок і виростити дитину.
     З метою створення у дошкільному закладі здоров’язбережувального освітнього простору шляхом формування в дошкільнят екологічної вихованості, становлення екологічного світогляду, гуманної взаємодії з природним довкіллям, формування уявлень про необхідність дбайливого та свідомого ставлення до природи у закладі стартував екологічний проект «Посади деревце».
     Малята з захопленням вибрали місце на квітнику, де можна посадити насіння майбутніх дубів, та спільно з вихователями посіяли жолуді. Хочеться вірити, що ці дітлахи ніколи не обламуватимуть на деревах живі гілки, не будуть калічити кущі.
     Отже, перше дерево у своєму житті малята уже посадили. А якою прекрасною стане наша Земля, якщо кожна людина зробить те саме — посадить одне дерево, а ще краще — два або три!
     Адміністрація закладу дякує Гайдуку Анатолію Олександровичу, голові громадської організації «Громада Кореччини на захисту лісу та екології району» за допомогу у проведення даної акції – надання на жолудів для висівання.





Вчимо дітей правил безпечної поведінки
     Народна мудрість говорить: «Посієш звичку – пожнеш характер». Тому формування у дітей стійких навичок правильної поведінки в надзвичайних ситуаціях, усвідомлення цінності їх життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей та предметів повинно починатися з раннього віку. З метою удосконалення теоретичних знань та практичних навичок з формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та життя, поліпшення якості навчально-виховної роботи щорічно в дошкільному закладі (ясла-садок)№3 Корецької міської ради проводиться Тиждень безпеки дитини. В цьому навчальному році він проходив з 29 жовтня по 2 листопада. Протягом тижня з дітьми проводилися різні заходи: заняття, дидактичні ігри та вправи, моделювання різноманітних ситуацій, вікторини, змагання, перегляд театралізованої вистави «Казка про півника та мишенят», спортивна розвага «Правила вуличного руху запам’ятай та виконуй».





Свято Осені в дитсадку

Ходить осінь по садах
Ходить усміхається
Ніби в казці швидко так
Кольори міняються.
     Під таким гаслом пройшло свято Осені у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) №3. Усі дітки із задоволенням співали пісні, розказували віршики, прославляючи осінь за її красу та врожаї, танцювали веселі таночки.
    Завітала до вихованців і сама винуватиця свята - щедра Осінь, яка розважала малят іграми та загадками, та її незмінні друзі осінній Вітер та Хмарка .
    Осінь подарувала нам різні фарби, безліч овочів і фруктів, а також веселий настрій, а на заверешення вона усіх почастувала своїми дарами – короваєм та смачними фруктами.





Святкування Дня довкілля
     Стало вже традицією в останні дні вересня відзначати Всеукраїнський День дошкільника. День дошкільника – це день особливої уваги до тих, хто виховує і кого виховують в дитячих садках. Адже дуже важливо, як, а найголовніше, ким і в яких умовах закладається фундамент майбутньої особистості. Цей день об’єднує практиків, науковців, батьків і дітей, переконує у пріоритетності дошкільної освіти. День дошкільника – це ще одна нагода сказати добрі, гарні слова на адресу тих, хто віддає свою любов і серце малюкам, розвиває в них найкращі риси, виховує і навчає життєвої мудрості. За словами В.О.Сухомлинського «Виховання в широкому розумінні – це багатогранний процес постійного духовного збагачення й оновлення і тих, кого виховують, і тих, хто виховує».
     Педагоги- дошкільники нашого садка своєю невтомною працею, творчими успіхами, педагогічними здобутками доводять батькам, громадськості міста, колегам дошкільних закладів району, що гідні пошани за свій професіоналізм та рівень педагогічної компетентності.
     Про особливий вогник, що горить в душі кожного працівника дитячого садка і не згорає з роками, про творчий неспокій та талант бути одночасно в декількох іпостасях (вихователь, мама, актор, психолог, художник, дослідник, біолог тощо) йшла мова на святковому відзначенні Дня дошкільника-2018 в ДНЗ (яслах-садку)№3. З вітальним словом до всіх присутніх звернулася міський голова Дмитрук Людмила Миколаївна. Теплими оплесками присутні супроводжували нагородження педагогів закладу подяками за багаторічну працю, творчу активну позицію та з нагоди Дня дошкільника.
     Привітали всіх присутніх головний спеціаліст управління освіти і науки Шуляк Наталі Євгенівна та завідувач методичним кабінетом Радковська Тетяна Василівна.. Подякувала всім працівникам дошкільної установи та відзначила працівників грамотими завідувач Гомонюк Надія Миколаївна. Вона зазначили, що «дошкільна установа – це особлива країна із власними законами, філософією та традиціями» і педагоги дошкільних закладів «мають усвідомлювати ступінь відповідальності перед дітьми, батьками, колегами».
     Приємні хвилини естетичної насолоди присутні отримали від пісень, які подарували музичні керівники та педагоги закладу, діти та завідувачі дошкільних закладів району. На святковому вогнику лунали вірші, жарти, сміх. Педагогам ДНЗ вдалось створити невимушену, майже сімейну атмосферу душевної близькості, позитивного настрою та святковості для усіх присутніх.





ВИПУСКНИЙ
     Кінець травня щорічно ознаменований завершенням навчального процесу, проведенням свята останнього дзвоника та випускних. Отож, в останні дні травня відбулися випускні ранки у дошкільному навчальному закладі (ясла-садок)№3. Цьогоріч випускалися п’ять груп, 129 дітей.
     Випускний у дитячому садочку – це своєрідний перший рубіж для дошкільнят та їх батьків, адже попереду – нові горизонти і стільки незвіданого й цікавого! Розпочалися випускні з урочистого входу маленьких випускників. Випускники читали вірші про те, як їм жилося у садочку, виконували пісні, танцювали таночки.
     Вихователі затамувавши подих дивились на своїх вихованців із гордістю і сумом. Кожний випуск – це відрізок життя, кожна група – це частини душі. Усі ці роки вони намагалися стати для дітей друзями, помічниками, однодумцями, набути в їх очах поваги і авторитету. На святі були присутні почесні гості: секретар виконкому Корецької міської ради Остапчук О.М. Вона привітала випускників зі святом, побажала їм цікавого навчання, вміння та старання. Теплими словами привітала своїх вихованців завідувач ДНЗ Надія Миколаївна Гомонюк, яка щиро побажала дітям знайти своє місце в житті, добра, успіху та нагородила випускників дипломами про закінчення дитячого закладу.
     Від імені всіх батьків і дітей були сказані слова подяки вихователям і всім працівникам дитячого садка. Яскравим і незабутнім став хвилюючий момент де в пам'ять про дошкільне дитинстві діти загадавши свої найзаповітніші мрії в небо відпустили повітряні кульки.
     Пройде час, а в малят залишаться добрі спогади про їх дошкільне життя, яке вони згадуватимуть через багато років з любов’ю та вдячністю. Ото ж бажаємо випускникам успіху у здобутті знань, а їхнім батькам підтримки та терпіння, щоб батьківське плече завжди було для дітей надійною опорою та оберегом.





Педагогічна рада
     24 травня 2018 року в дошкільному навчальному закладі(ясла-садок)№3 відбулася педагогічна рада «Про підсумки роботи ДНЗ в 2017-18 н.р». Вихователь-методист закладу Панченко Р.Ю провела аналіз результатів освітньої роботи за навчальний рік та окреслила основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2018-19 н.р. З педагогами було проведено дискусію - відкритий мікрофон, де вони мали змогу надати свої пропозиції щодо вдосконалення виховної та методичної роботи в наступному навчальному році.
     Завідувач ДНЗ Гомонюк Н.М наголосила на організації роботи дошкільного закладу у літній оздоровчий період.





День вишиванки

    День вишиванки в Україні у 2018 році припадає на 17 травня. Це свято, яке покликане зберігати й популяризувати споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу. У цей день прийнято одягати вишиванку на роботу, навчання або просто на прогулянку. До того ж, у різних містах України та світу проводять тематичні акції, флешмоби, паради, виставки та марші.
    Працівники та діти дошкільного навчального закладу (ясел-садка)№3 долучилися до свята - одягли гарні вишиванки. В кожній віковій групі проводилися тематичні заняття та бесіди про красу української вишиванки, про значення узорів на ній.




День Матері

    Травень – особливий місяць, бо святкуємо з любов’ю урочистий, світлий День Матері. Свято Матері завжди припадає на другу неділю травня, коли все цвіте, здається, ніби природа разом з нами це свято вітає. Воно схоже на ніжну травневу квітку, від якої не можна відвести очей. Це свято прийшло до нас із забуття, переживши нещадні заборони і повертає нас душею до давніх традицій, щоб ми вміли проносити крізь усе життя шану до матері.
    11 травня 2018 року в дошкільному навчальному закладі(ясла-садок)№3 вихователі та діти групи «Барвінок» привітали своїх мам гарними піснями та таночками. Проведене свято спрямоване на вшанування найголовнішої та найріднішої на світі людини, берегині роду – Мами. Музичні керівники та вихователі подбали про духовне, емоційне та естетичне збагачення дітей під час свята. Доказом цього було цікаве оформлення залу, гарне вбрання дітей. Під час розповідання віршів, у таночках, іграх простежувалось невимушеність, безпосередність особистих проявів дітей. Спільне переживання святкової події було радісним і пізнавальним для дітей, давало відчуття вмілості кожній дитині, морально підносило її в прагненні зробити своїм виступом приємне рідній матусі. А на завершення свята малята дарували мамам власноруч виготовлені подарунки і найтепліші поцілунки.





Тиждень безпеки дитини в ДНЗ(яслах-садку)№3
     Відповідно до статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», на виконання листа МОН молоді та спорту України від 19.08.2011р. №1/9-635 «Щодо організації та проведення тижня безпеки дитини в дошкільних навчальних закладах, наказу ДНЗ(ясел-садка)№3 від 29.03.2018р № 20 з метою поліпшення якості навчально – виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя, пропаганди здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків, вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок, щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій в дошкільному закладі з 23.04-27.03.2018р. був проведений Тиждень безпеки життєдіяльності дитини.
    Відповідно до інструктивно-методичних матеріалів, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України та навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Рівненської області було проведено ряд заходів щодо організації та проведення ТБЖ та ЦЗ:
    - ознайомлення з новими методичними рекомендаціями НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області .
    - засідання комісії ДНЗ з питань евакуації;
    - оформлено документацію по ЦЗ та БЖД відповідно нових вимог;
    - виставка методичної літератури та практичного матеріалу з даного напрямку;
    - оформлені в кожній вікові групі куточки з безпеки.
    Розроблені:
    - плани заходів роботи з дітьми та дорослими щодо підготовки та проведення тижня безпеки;
    - поради для батьків.
    Вся робота була спланована і проведена відповідно віку дітей та тематичних днів:
    Перший день - "Безпека дитини на природі";
    Другий день - "Безпека дитини вдома";
Третій день - "Обережно вогонь!";
    Четвертий день - "Безпека дитини на вулиці";
    П'ятий день - "Здоров'я дитини".
    Протягом тижня педагоги закладу разом з дітьми у цікавих, ігрових формах проводили бесіди, інтегровані заняття з переглядом відеоматеріалів, дидактичні та сюжетно – рольові ігри, лялькові вистави, спортивно – музичну розвагу. Надзвичайно цікаво пройшла зустріч з працівниками МЧС та майстром виробничого навчання Острозьких курсів ІІІ категорії НМЦ ЦЗ та БЖД Рівненської області Ясеньчуком В.П . Внаслідок проведеної роботи діти та дорослі закріпили навички поведінки в умовах виникнення надзвичайних ситуацій різного характеру. В кожній групі була оформлена виставка дитячих робіт з теми «Увага – небезпека». Як підсумок «Тижня безпеки» було проведено комплексно – об’єктивне тренування по евакуації вихованців та дорослих в бомбосховище. Всі проведені заходи формували у свідомості дітей та дорослих, відчуття особистої та колективної безпеки.





Акція «Посади дерево»

    Весняне прибирання проходить щорічно у всіх районах міста. В порядок приводять міські вулиці, парки, прибудинкові території тощо.
    Так, і працівники ДНЗ(ясел-садка)№3 активно долучилися до акції «Посади дерево». Озброївшись рукавичками та лопатами одразу приступили до насадження дерев в парку біля автовокзалу.
    Спільними зусиллями учасників толоки було внесено вклад до озеленення рідного міста, щоб він був чистим та затишним, а прибрана територія приємно радувала погляд.
    Завдяки таким спільним діям частково вирішується проблема забрудненості, проте слід пам’ятати , що чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять.





Великдень!

Христос Воскрес!
Радуймося щиро нині –
Бог дав щастя всій родині,
Бог дав радість нам з небес.
ХРИСТОС ВОСКРЕС!
     8-10 квітня 2018 року всі православні відзначали свято Світлого Христового Воскресіння. В дошкільному навчальному закладі (яслах-садку) №3 до цього свята готувалися педагоги, діти та батьки. Були проведені тематичні заняття та бесіди, організовані пасхальні виставки в кожній віковій групі, виготовлені оригінальні поробки на заняттях та вдома разом з батьками.
     Педагоги закладу розмалювали три пасхальні яйця для міської виставки, прикрасили гілки дерев та кошик писанками, виготовили Великодню композицію.
     Підготовка до свята та Великодні композиції викликали море позитивних емоцій у дітей та дорослих .





«Зробимо місто чистим!»
     4 квітня відбулась традиційна весняна толока, в якій взяли участь працівники дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №3 Корецької міської ради. Щорічна акція «Зробимо місто чистим!» пройшла енергійно, активно, весело та плідно. О 10.00 годині в міський парк прийшли наші працівники. Учасники акції наввипередки гребли минулорічне опале листя у парку та інше сміття.
     Кожний із нас повинен прибирати не тільки свій двір, а й свою вулицю. Такі прості спільні дії допомагають виробленню звички ніколи не смітити.





Атестація - 2018

     23 березня 2018 року відбулося чергове засідання атестаційної комісії ДНЗ (ясел-садка) №3.
     Цього року атестувалися Панченко Р.Ю., Годун Н.В, Павловська Т.В, Герасімова Ю.І,, Глюза О.А, Дуюнович С.І. - вихователі та вчитель-логопед Довжаниця Н.Л.
     Атестаційна комісія розглянула матеріали досвіду та прийняла відповідні рішення щодо атестації педагогів.




Колективні перегляди занять
     У ДНЗ(яслах-садку) №3 проходили колективні перегляди організованих видів навчально-виховної діяльності у рамках атестації педагогів Годун Н.В, Глюзи О.А. та Дуюнович С.І.
    Педагоги закладу 14 березня відвідали заняття з мовленнєвого розвитку в старшій групі №1 «Рукавичка» «Подорож в Африку» (вихователь Глюза О.А), 17 березня відвідали групу «Вишенька», де вихователем Годун Н.В було проведено заняття з пріоритетом формування основ безпеки « Кицкин дім» та 23 березня вихователь Дуюнович С.І показала з дітьми групи «Колосок» заняття з морально-патріотичного виховання «Подорож Україною».




Весняні свята

     У садочку з 20.03 по 23.03.2018 святкували діти разом з своїми родинами весняні свята.
    Діти вітали близьких жінок зі святом весни, тепла і сонця.
    Для них звучали ніжні пісні, урочисті вірші, для них танцювали веселі танці.


Ось і прийшли перші весняні дні, а разом з нами чудове свято всіх жінок.

     У вівторок, 06.03.18 в ДНЗ (яслах садку) №3 першими привітали своїх матусь вихованці молодшої групи «Колобок». Свято мало назву «Кожен по своєму маму вітає.

     У середу 07 березня своїх мам вітали діти групи «Ягідка» та «Золота рибка». Танцями, співами та хвилюючими конкурсами, сценками потішили маленькі вихованці закладу гостей свята. Вихователі звернулась до присутніх зі словами привітань, подякували маленьким виступаючим та побажала мамам, сестричкам та бабусям вихованців добра, миру та приємного весняного настрою.



Районний семінар-практикум "Формування професійної компетентності педагогів" 24.01.2018

     24 січня 2018 року на базі дошкільного навчального закладу(ясла-садок)№3 Корецької міської ради відбувся районний семінар «Формування професійної компетентності педагогів»».
    Семінар організовано для вихователів дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів з метою:
    • Ознайомити педагогів з проблемою розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку;
    • розкрити теоретичні основи;
    • виробити практичні навички.

     Учасників семінару вітали головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту Шуляк Н.Є, завідувач РМК Радковська Т.В , завідувач ДНЗ (ясел-садка)№3 Гомонюк Н.М.
    До учасників районного семінару звернулась Панченко Р.Ю. методист дошкільного закладу, зазначивши, що тільки творчий педагог може виховати творчу особистість. Тому на сучасному етапі найбільш актуальним завданням методичної служби є розвиток творчого потенціалу дітей та педагогів. Над цим питанням наш дошкільний заклад працює вже багато років. Тому в цьому навчальному році цей напрямок ми обрали як напрямок науково-методиячної роботи ЗДО. Ми розпочали цю роботу з підвищення освітнього рівня та якісного складу педагогів. З цією метою ми проводимо освітню роботу щодо підвищення професійного рівня педагогів. Проведені анкетування, тестування педагогів показали, що майже 90% педколективу ЗДО має достатній рівень творчого потенціалу . Використання активних та інтерактивних форм методичної роботи, на нашу думку, полегшує процес набуття педагогами нового досвіду, сприяє засвоєнню нових знань, розвитку активності, ініціативності, творчості кожного вихователя, формує в кожного педагога такий тип мислення, який забезпечить творчий характер педагогічної праці. що нині, відроджуючи, пробуджуючи до життя національні традиції, національний дух нашого народу, виховуємо свідомого громадянина і патріота нашої держави, творчу особистість, як ніколи, питання формування професійної компентності педагогів є актуальними.
     Педагоги дошкільного закладу продемонстрували свої вміння на майстер – класах. Фізінструктор Гузь Ж.І продемонструвала учасникам семінару гімнастику за методикою хатха – йога «Подорож в джунглі». Цікавим та навчальним для колег були проведені музичним керівником Антонюк О.В дидактичні ігри в використанням системи Карла Орфа «Паперовий оркестр», «Музична казка «Рукавичка». Вихователь Герасімова Ю.І провела з вихованцями старшої групи «Світлячок» інтегроване заняття «Малюнки на вікні», де показала використання нетрадиційних технік малювання в поєднанні з різними видами діяльності. Для виховання творчого потенціалу дітей з 1 вересня 2017 року в дошкільному закладі були введені посади керівників гуртків хореографії та англійської мови. Під час проведення семінару учасники мали змогу побачити частину занять даних гуртків, проведені педагогами Корнійчук О.А та Войненко К.В
    Цікаво була проведена ділова гра «Презентація творчих майстерень» . Всі учасники семінару були активними, отримали багато знань з проблеми формування творчої індивідуальності дошкільників засобами естетичного виховання.
     За круглим столом присутні обмінялися думками та враженнями щодо районного семінару, були прийняті методичні рекомендації.
     На згадку про семінар у кожного учасника залишилися буклети та методичні рекомендації.